۶ پاسخ

عزیزم الان اصلن تو سنی نیستش که بخواد این موضوعو یادبگیره بدتر داری بهش استرس میدی الان اصلن درکی از این نداره که بخواد بفهمه کجا و چجوری بدون پوشک دستشویی کنه

الان جدی گفتی؟🫤

۲ سال ب بعد تازه کم کم باید شروع کنی

😐😐😐واقعا پرسیدی یا سرکاریه!!!اخه بچه تو این سن دسشویی چی میفهمه

😐😐😐😐هنوز از وقتش نگذشته یعنب هنوز بچه ها خیلی هاشون امادگی این کارا رو ندارن چرا بچه رو اذیت میکنی بعدا بخوای وقتش برسهو بگیری چون خاطرات بدی تو ذهنش مونده همکاری نمیکنه

اره عزیزم میترسه اکثربچه ها از دستشویی میترسن

سوال های مرتبط