۶ پاسخ

چرا اینقدر همه عجله دارید خیلی زوده از لحاظ علمی تاثیر میزاره روی شخصیت بچه.

زود نیست منم پسرم خودش دوس داره ببرم دسشویی اکثرا جیشو تو دستشویی میکنه ولی پی پی رو فقط تو مای بیبی و رو کاسه ومیگم یوقت زود نباشه استرس و اظطراب بگیره بچم

ببین من اینجوری به پسرم‌یاد دادم .بازش میزاشتم بعد هر نیم ساعت ۴۰ دیقه خودم می‌بردم دستشویی میگفتم جیش کن .یه مدت بردم الان خودش جیش داشته باشه یا میگه جیش یا میره در دستشویی رو میزنه
توهم این کارو بکن بعد یه مدت خودش میگه

چطور یاد دادید پی پی‌شو بگه

یکی از مامانا می‌گفت پیش بچم جیش میکنم یاذ بگیره😐میخوای امتحان کن...من خودم به شخصه روم نمیشه

میشه توام به من یاد بدی چطوری یادش دادی پیپیشو بگه؟

سوال های مرتبط