۴ پاسخ

بنظرم که خوب نیست

خونگی درس کن خوشمزه تر از مال بیرونم هست سالمم هست

من بجای دنت اینو برا پسرم درست میکنم خوشمزس و طعمش ب دنت نزدیکه
نشاسته رو با آب بذار رو گاز بپزه بعد با خرما چندتا قاشق خامه و چندتا بیسکوییت مادر بریز تو مخلوط کن

عزیزم از این چیزا به بچت نده خیلی شکر و مواد نگه دارنده دارن مضرن خدای نکرده قند خون میگیره

سوال های مرتبط