۱۱ پاسخ

ببین مدل و طرحش قشنگه ولی من اگه بودم برای بیرون نمیپوشیدمش اونم بخاطر جنس پارچه اش
میدونی این جنس هم زود چروک میشه و هم برای بیرون رفتن یکم سبکه..البته این نظر منه😊

آره قشنگه امروز بیرون بودم اکثرا این مدلی پوشیدن

مگه توخونه ازینامیپوشی؟؟

اره قشنگه

اره منم کرمیشو دارم سادست،میپوشم

جنسش خوب نیست ولی مدلش خوبه

اره میشه فقط جنسش ازاونا نیس ک زود چروک میشه

خیلی قشنگه

سلام آره قیمتش چنده

اره من مشکیشو خریدم گلدوزی هم داره ۹۹۹
چنده؟

اره میسه

سوال های مرتبط