اینو نمیدونم ولی من اینجا خوندم کسی که بیش از حد گ. و . ز داشته باشه و نفخ نداشته باشه در طول روز علائم بارداری
برا خودم که درست بود
بله من سر پسرم که باردار بودم خیلی ببخشید بیرون روی داشتم ماه اول سر دخترم خیلی ببخشید یبوست🥴چند نفر دیگه م از دورو وریام مث من این علائم رو داشتن
آرهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.