۱۳ پاسخ

عذرخواهی بابت عکس عزیزم..مجدد خون دیدم،دو روزه مولتی بهش ندادم..حس میکنم مخاطش از همیشه کمتره و رنگ سبزشم از تیره بودن زیاد اومده بیرون

تصویر

دمنوش بابونه و نبات
شیاف دیکلو

تخم شوید و رازیانه و نبات
خیلی خوبه

بابونه

فقط مفنامیک اسیذ دوتامیخورم دردم میزه توفاصلع هشت ساعت

ما یک چیزی هست از عطاری میگیریم
بهش میگن لولوپشمی خیلیییی خوبه یهو دردو میندازه و خو ن ریزی ام کمتر میشه

شیاف دیکلوفناک بزار راحت میشی

کاچی رو با عسل و شیره انگور درس کردم
۲ قاشق اردو خالی تفت دادم
رنگش که یکم تغییر کرد بهش زردچوبه دارچین زنجیبل زدم بعد شیره انگور و عسل رو با آب قاطی کردم ریختم اب حدودا ۴تا لیوان کم کم بریز هم بزن هم زمان گلوله نشه جوشید زیرشو بکش ۵مین بپزه بخور

قرص آلفن ایکس هم برای دیکلوفناکه ولی بتونی شیاف بزن

عزیزم شیاف دیکلوفناک بزن
دمنوش کاکوتی با زنجبیل و دارچین و نبات یا عسل خیلی خوبه
و کاچی درست کن بخور
ماست سردیجات نخور حموم نرو

شیاف دیکنوفناک بگذار و بخواب عالیه

میگند تخم خرفه خوبه

مفنامیک اسید خوردی؟

سوال های مرتبط