غربالگری اول رو هفته ۱۲ بدم خوبه؟
غربالگری دوم رو هفته ۱۸؟

۶ پاسخ

اره عزیزم خوبه

بله خوبه

من انتی ۱۲هفته و ۶ روز رفتم، جنسیتم گفت
انومالی هم وقت گرفتم،۱۸ هفته و ۳روز میرم

اره همین باید باشه

اره عالیه
منم‌ان تی رو ۱۲ هفته و ۳ روز دادم
انونمالی رو ۱۸ هفته و ۴ روز میدم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان گندم و دیارا مامان گندم و دیارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری