آزمایشگاه نيلو، خوبه برای nt دکترم گفت این آزمایشگاه برم؟

۴ پاسخ

اره منم میخوام همینجا برم

من نیلو رفتم با بیمه تکمیلی ۱۰ درصد شو پرداخت کردم ۱۷۰۰ خرده ای کلش بود فرداشم جوابم حاضر شد میگفتن تو گهواره یک ماهه حاضر میشه که نبود این تایم

من رفتم کیت نداشت انجام نمی‌داد هفته پیش الان نمی‌دونم داشته باشه یا نه

اره....

سوال های مرتبط