۶ پاسخ

عزیزم منم دیروز زدم خداروشکر تا الان خوب بوده بنظرت دیگه تب نمیکنه؟ اخه یه سریا از شب دوم شروع میشه .....بچه شما تب نکرد؟

خداروشکر به سلامتی مبارکه

به سلامتی ،چطور بود من هم انشاالله خرداد ماه باید ببرم

خوشبحالتون زدین تموم شد اذیت نشد؟؟

عزیزم ببخشید میپرسم قد و وزنش چقدر بود

هوای مشهد چطوریه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی