عزیزم منم دیروز زدم خداروشکر تا الان خوب بوده بنظرت دیگه تب نمیکنه؟ اخه یه سریا از شب دوم شروع میشه .....بچه شما تب نکرد؟
خداروشکر به سلامتی مبارکه
به سلامتی ،چطور بود من هم انشاالله خرداد ماه باید ببرم
خوشبحالتون زدین تموم شد اذیت نشد؟؟
عزیزم ببخشید میپرسم قد و وزنش چقدر بود
هوای مشهد چطوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.