۴ پاسخ

ن عزیزم نیازی نداره سبکه

من نذاشتم فقط ی ذره دیدم بدنش داره داغ میشه یکم استامینوفن دادم بعدش هم دیگه خداروشکر ن تب کرد ن اذیت کرد

بمن بهداشت گفت پاش فقط بزار ولی من از اول نزاشتم

والا منکه نزاشتم فقط پارکید دادم

سوال های مرتبط