من حتی استا هم ندادم نه درد داره نه تب
لازم نی بابا
من نزاشتم
من نذاشتم خودشونم گفتن لازم نیست
من نذاشتم
هیچی نیاز نداره
بهداشت من اولین باربودنزاشتم حتی میگن نیازنیست ولی من اومدم خونه قطره دادم همون یکبار
کورس سرد گذاشتم فقط اونم ساعتای اول چون دخترم نمیزاشت بزارم..ولی در کل خیلی راحت و سبک بود
خود مرکز بهداشت بهت میگه عزیزم کلی احتمالا اول کمپرس سرد و بعد گرم بگه بزاریم
اصلا نیاز نیست خیلی سبکه بچه متوجه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.