نزاشتم.. حتی استا هم ندادم
نه....
نه نیازی نیست
من اومدم سرد بزارم ولی بچم اصلا عین خیالش نبود مث همیشه بود دیگ گفتم الکی میخام بزارم نزاشتم
نه نزاشتم، من هفته پیش زدم این هفته بد جور تب و لرز گرفت نمیدونم اثرات واکسنه یا دندون
نه بابا خیلی راحته.. فقط همون اول استامینوفن دادم
نه نیاز نیست ..واکسنش سبکه
نه سبکه
ن نمیخاد
نه خیلی واکسن راحتیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.