۱۰ پاسخ

نزاشتم.. حتی استا هم ندادم

نه....

نه نیازی نیست

من اومدم سرد بزارم ولی بچم اصلا عین خیالش نبود مث همیشه بود دیگ گفتم الکی میخام بزارم نزاشتم

نه نزاشتم، من هفته پیش زدم این هفته بد جور تب و لرز گرفت نمیدونم اثرات واکسنه یا دندون

نه بابا خیلی راحته.. فقط همون اول استامینوفن دادم

نه نیاز نیست ..واکسنش سبکه

نه سبکه

ن نمیخاد

نه خیلی واکسن راحتیه

سوال های مرتبط