۶ پاسخ

واکسن یکسالگی نه تب داره و نه درد

واکسن یه سالگی تب نداره

نه هیچ کاری نیاز نداره سبکه من خودم بعدواکسن یبار بهش استامینوفن دادم
هم سه ساعت خوابید هم اذیت نشد

منم دوسه روز پیش زدم هیچ کاری نکردم

منم دو ساعت پیش زدم چیزی نگفت

اگه تب نکرد نیاز نیست استامینوفن بزاری ولی کمپرس سرد و گرم و بزار

سوال های مرتبط