نه اصلا،😐
اگر شما هم مادرِ کودک آلرژیک هستید، به همیاران آلرژی در روبیکا بپیوندید؛
جایی برای انتقال تجربهها، پاسخ به سوالات و همراهی در مسیر بهتر شدن حال بچههامون 🤍»**
https://rubika.ir/joing/JHAECEDC0QSLVHFXIHDHZUFGYQMAVNU
@Ellham73 آیدی روبیکا
تو کافه ها با شیر درستش میکنن. در واقع اسپرسو هست با کف شیر
کاپوچینو رو من نگاه نکردم اما چند مدل نسکافه ها رو که نگاه کردم ترکیباتشو پودر خامه ش غیر لبنی بود و من خوردم مشکلی پیش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.