شیرخشت ترنجبین چجوری بدم بچم

۳ پاسخ

من از روزی ک بچم اومده دنیا روزی ۳۰ تای شیشه شیر درست میکنم تا غروب تیکه تیکه میدم مبخوره، هر دوتاشو باهم از هر کدوم یه بند بریز تو لیوان آب جوش بریز درشو ببند بزار یه ربع بمونه بعد اون صافش کن ک تفاله نره توش بریزشیشه یا با قاشق بده بخوره

نههههههههه ندی گل من جلسه پیش که جلسه یوگا و توضیحات تئوری ش رفتم گفت اصلا خوب نیست و بهداشتی نیست و دور از جون همه بچه ها می‌گفت بچه بوده که مرده سر همین شیرخشت

اگ شکمش کارمیکنه ندی بهتره دکتر گف اسهال میگیره زخم میشه اذیت میشه اگ زردی داره شیر بده تند تند رفع بشه

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی