جنید اوردم تازه بیمارستان
شیر خشک پوشک رفلاکس

تصویر
۱۳ پاسخ

ای بچه نازنین ♥️الهی که خوب باشه عزیزم
ببخش اگر نشد کاری بکنم برات
امیدوارم همه چیز برات عالی پیش بره
جنید قدر تو رو میدونه مادر مهربون و فداکار

عزیزممم به اون یکی پسرات چطور میرسی همیشه سرت گرم جنید هس

عزیزم 😞
انشاالله که اخرین بستریش باشه

عزیزم بچه مشخصع ضعیف شده انشالله حالش خوب شد بهش غذاهای مقوی بده .مثلا عدسی و سیب زمینی و اینا

بمیرم برات عزیزم بیمارستان اونم‌بچه خیلییی سخته
😔😔

انشالله زودتر خوب بشه

انشالله زود زود خوب بشه

انشالله خدا شفا بده🥲❤️

روبیکا چک کردم شماره خودته؟

ایشالا بحق حضرت زهرا زود خوب بشه

عزیزم زود خوبشه بره خونه

چیشده

خدایا میشه اینبار کامل شفاش بدی😭🤲🤲🤲

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی