منم دقیقا مثل شمام این ماه هیچ علائمی ندارم عقب انداختم با تست منفی
شروع پریود زده ۲۴ ام فروردین .سیکلت چند روزه است؟
دقیقا منم
عه منم ۴ روز تاخیرم بدون هیچ علائمی البته اقدام نیسم رابطه با جلوگیری طبیعی داشتم ،دوس دارم بیبی بزنم اما شوهرم میگ ن 🤦🏻♀️
تنبلی نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.