تاخیر ، بدون هیچ علائمی بیبی چک منفی🥲

تصویر
۵ پاسخ

منم دقیقا مثل شمام این ماه هیچ علائمی ندارم عقب انداختم با تست منفی

شروع پریود زده ۲۴ ام فروردین .سیکلت چند روزه است؟

دقیقا منم

عه منم ۴ روز تاخیرم بدون هیچ علائمی البته اقدام نیسم رابطه با جلوگیری طبیعی داشتم ،دوس دارم بیبی بزنم اما شوهرم میگ‌ ن 🤦🏻‍♀️

تنبلی نداری

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچه🌰 مامان نخودچه🌰 قصد بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری