چرا باز تست نمیزنی
بزن منفی بود برو دکتر ممکنه آمپول ها باعث شدن کیست داشته باشی
عزیزم دوباره تست بزن از روز ۱۰ به بعد مشخص میشه دیگه یا هم برو آزمایش بده عزیزم خودتو از بلاتکلیفی در بیار
خب شما روزدوم بی بی زدی الان هفده روز گذشته الان مجدد بزن
روز دوم زوده الان بزن
وا خب منفیه دیگ سوال داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.