۴ پاسخ

منم با هفت روز تاخیر بیبی منفی
فردا ده روز میشه که تاخیر دارم مخوام برم ازمایش میدم دگه بیبی نمزنم

آزمایش بده عزیزم

منم دقیقا 8 تاخیر آزمایش دادم منفی بود
روز‌14 دادم مثبت بود

سلام میگم هرکه ایتا داره یه دورهمی از خانم های گهواره زدم هرکه خواست ایدی من بزنه بیاد لینک بدم یا ایدی خودتون بذارید من پیداتون کنم لینک بفرستم ایدی یا نام‌کاربری من NAZ152

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته هفدهم بارداری