۷ پاسخ

عزیزم کجا رفتی انجام دادی؟

عزیزم بخاطر اون مواد که میریزن داخل رحم. طبیعیه منم همینطور بودم

اونقدی گ بخای ازیت بشی و چیز نیست سخت نیست اگ باردار بشی واقعا می ارزه

بخاطرمواد حاجبه ک تزریق کردن طبیعیه

عزیزم میشه بگی چجوری بود هزینش زیاد بود؟

عکست خوب بود؟نرمال بود؟

چون رحم دستکاری شده طبیعیه

سوال های مرتبط