عزیزم کجا رفتی انجام دادی؟
عزیزم بخاطر اون مواد که میریزن داخل رحم. طبیعیه منم همینطور بودم
اونقدی گ بخای ازیت بشی و چیز نیست سخت نیست اگ باردار بشی واقعا می ارزه
بخاطرمواد حاجبه ک تزریق کردن طبیعیه
عزیزم میشه بگی چجوری بود هزینش زیاد بود؟
عکست خوب بود؟نرمال بود؟
چون رحم دستکاری شده طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.