یسنا چیه
من وقتی بار دار بودم واریز میکردن برام اما دوماه واریز نشده
برای بچه های ۴۰۴ با دهک بندی پنصد ششصد میدن ولی ۴۰۵بدون دهک بندی به همشون دوتومن🙁،شانس ما
ندن با این دادنشون پول یه بسته پوشک 700تومنی
برا من یک بار دوران بارداری دادن یکبار بعد زایمان دیگه ندادن
دختر من 3 ماهش پس فردا تموم میشه ولی تا حالا واریز نکردن برامون
من با این ماه میشه دوماه که نیومد برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.