۷ پاسخ

یسنا چیه

من وقتی بار دار بودم واریز میکردن برام اما دوماه واریز نشده

برای بچه های ۴۰۴ با دهک بندی پنصد ششصد میدن ولی ۴۰۵بدون دهک بندی به همشون دوتومن🙁،شانس ما

ندن با این دادنشون پول یه بسته پوشک 700تومنی

برا من یک بار دوران بارداری دادن یکبار بعد زایمان دیگه ندادن

دختر من 3 ماهش پس فردا تموم میشه ولی تا حالا واریز نکردن برامون

من با این ماه میشه دوماه که نیومد برام

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری