این چجوریه چیه 🤔

تصویر
۳ پاسخ

اصلا سخت نیس من انجام دادم اون موقع ۳۵ تومن گرفتم خانم خودش ماشین داشت می‌برد میورد حتی ناهار هم میگرفت دارو هایی گ باید استفاده میکردمم خودش میگرفت هزینه دارو بیمارستان با خودش بعد فقط بیهوشی داره و درد بعد بیهوشی یکم بد ک مسکن میزنن آروم میشی فقط بدی ک داره این زود حامله میشی بد اهدا چون دارو هورمونی اومده بدنت امادس من اهدا کردم ی ماه بعدش باراردار شدم ک سقط شد

چه جوري سخته گلم ميشه توضيح بدي ؟

واسه اهدای تخمک هست
خانما برن تخمک اهدا کننن. و ۴۰ت پاداش بگیرن
ولی وحشتناک سخته

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ ۲ سالگی