اصلا سخت نیس من انجام دادم اون موقع ۳۵ تومن گرفتم خانم خودش ماشین داشت میبرد میورد حتی ناهار هم میگرفت دارو هایی گ باید استفاده میکردمم خودش میگرفت هزینه دارو بیمارستان با خودش بعد فقط بیهوشی داره و درد بعد بیهوشی یکم بد ک مسکن میزنن آروم میشی فقط بدی ک داره این زود حامله میشی بد اهدا چون دارو هورمونی اومده بدنت امادس من اهدا کردم ی ماه بعدش باراردار شدم ک سقط شد
چه جوري سخته گلم ميشه توضيح بدي ؟
واسه اهدای تخمک هست
خانما برن تخمک اهدا کننن. و ۴۰ت پاداش بگیرن
ولی وحشتناک سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.