۶ پاسخ

بکش تا ته پربشه زیاد نیست میشه یه سی سی

ی کامل بکش

من باهمین تا ۱ پر می‌کنم

یه سیسی باید بدی من با این قطره. چکون ها سختمه ازین معمولی ها گزاشتم داخلش با اون میدم

یه سی سی

من یه سیسی میدادم

سوال های مرتبط