۳ پاسخ

عزیزم چ فرقی میکنه شرکت که نمیاد اختصاصی برای بهداشت قطره تولید کنه
شما میتونی بری از داروخانه ازاد بگیری بدی ب بچت در صورتی که دولت اینارو رایگان در اختیار بهداشت قرار داده که به نوزاد ها بدن

پسر من که اونا رو هیچ کدوم نخورد اولین بار دادم بالا آورد چه آهن چه اد رفتم از داروخونه گرفتم خارجی عالی طعم آهن وانیلیه خیلی خوش خوره راحت میخوره

من همونو میدم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۷ ماهگی