عزیزم چ فرقی میکنه شرکت که نمیاد اختصاصی برای بهداشت قطره تولید کنه
شما میتونی بری از داروخانه ازاد بگیری بدی ب بچت در صورتی که دولت اینارو رایگان در اختیار بهداشت قرار داده که به نوزاد ها بدن
پسر من که اونا رو هیچ کدوم نخورد اولین بار دادم بالا آورد چه آهن چه اد رفتم از داروخونه گرفتم خارجی عالی طعم آهن وانیلیه خیلی خوش خوره راحت میخوره
من همونو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.