۱۵ پاسخ

تاپیکتون رو دیده بودم راستش میخواستم بهتون بگم آی یو آی نکنی من تحقیق کردم از چند تا دکتر برای سن بالا ۳۰سال زیاد جواب نمیده همش ده درصده شانسش هزینه الکی کردنه نظرم رو آی وی اف بود برات...باز گفتم انرژی منفی بهت ندم خدایی نکرده ناامیدت کنم ...
آی وی اف بهترین گزینست عزیزم زمانو از دست نده وقتی ذخیرتم کمه شانست میره بالاتر....

عزیزم اصلا روحیتو نباز
من خودم با ذخیره۰/۴ تو ماه اول با اولین اقدام باردار شدم خداروشکر
خدا بخواد همه چی خودش درست میشه عزیزم
ی سری قرص بخور و طبیعی اقدام کن اگر نشد برو برای ای وی اف که زمانو از دست ندی

خواهر من مجرده یک دهمه،یددرمانی شده دو سال پیش،هرچن دکتر غددش گف دزش کمه تاثیر نداشته ولی دکتر زنان گف بخاطر همونه باید بهتون میگف تخمک فریز میکرد،حالمون انقد خرابه،خدا لعنتشون کنه

ذخیره چند بود؟؟

دکترتو عوض کن حمید نظیفی میگن خوبه. لیلا مجد هم خوبه. ذخیرت چنده؟

چنده گلم ذخیره تخمدانت

قرص DHEA بخور خارجیش ن ایرانی خیلی خیلی روی ذخیرع تاثیر دارع و قولیکول . چنده ذخیرت؟

برید فریز کنید که خیالتون راحت شه و زمان رو اصلا از دست ندین بعدش طبیعی اقدام کنید با دارو
خیلیا بعد فریز تخمدانهاشون فعال میشن

ذخیرت چنده مگه

چند بود گلم؟؟

ناراحت نباش عزیزم خوشحال باش که راه حل داره 🌹

چنده مگه؟

دکترت کیه عزیزم؟

مهسا چیشد پریود شدی

میگفتی با دارو حل نمیشه پس؟!

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وهشتم بارداری