۹ پاسخ

من بعداز واکسن دوماهگی سوراخ کردم..بنظرم تایم مناسبیه

من دوماهگی سوراخ کردم گوشای دخترمو

من مخالف سوراخ کردن گوشم دخترمن 3سالش هنوز سوراخ نکردم ولی می خواهم 5الی6سالگی سوراخ کنم
علتش اینکه من توی مهدمربی بودم ونوزادنگه میداشتم ونوزادپشت گوشواره قوت داده بود توی پوشکش پشت گوشواره پیدا کردیم ودیگه اینکه نوزاد نمی فهمه وگوشش می کشه و باعث دردوزخم میشه

3 ماهگی بهتره هم فرم گوش مشخص شده بزرگ تره شده دخترم من اصلا اذیت هم نشد

۴۰ روزگیش

دو ماهگی سوراخ کردم هیج کاری هم نکردم خوب شد. ولی هر چه زودتر بهتر

من می‌خوام بعد از واکسن دوماهگی ببرم که یکم گوش شکل نهایی خودشو بگیره 👌

اطرافیان ما همه همون ماه اول سوراخ کردن من موندم واسه برفک دهن دخترم خوب شه ببرم

من ۳روزگی دخترمو مادرم گوششو سوراخ کرد ۵روزگیم گوشواره طلا گوشش کردم

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان نیلا 🌊🩵 مامان نیلا 🌊🩵 ۳ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی