گوش بچه هارو کی سوراخ کنیم بهتره؟

۹ پاسخ

من دخترام بعد چهلم بردم و زود خوب شدن

من ۴۲ رورگیش بردم

من آخر دو ماهگیش سوراخ کردم قبل عید

من ۲ماه نیم سوراخ کردم

هر چه زودتر بهتر چون‌گوش بگیره دردشو بیشتر حس میکنن
قبل سوراخ کردن بی حسی زایلاپی بزنین
دکتر هم بی حسی میزنه اصلا حس نمیکنن دیگه

سوال منم هست منم گوشهای دخترم روسوراخ نکردم ولی فکرکنم دوماه واینابهترباشن

من بردم گوش دخترمو سوراخ‌ کنم گفتن شش ماه به بعد خوبه چون ممکنه باعث پارگی گوش بشه
نگه داشتم شش ماه به بعد ببرمش

دکتر گفت ۴ ماه به بعد

سلام سوال منم هست دیروزخواهرم می‌گفت خودم میام بچه رومیبرم من میگم زوده گناداره

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی