۹ پاسخ

من میخوام وقتی بزرگتر شد خودش تصمیم بگیره ، چون خودم سوراخ گوشام قرینه نیس اصلا ،گوشواره هم دوس ندارم و استفاده نمیکنم خودش اگه دوست داشت میره سوراخ میکنه

من دوماهگی میخوام سوراخ کنم

من دیروز سوراخ کردم ۶ روزه

من فعلا سوراخ نمیکنم

من ۵۰ روزگی سوراخ کردم
فقطم برای اون سردی اسپری بی حسی گریه کرد

منم میزارم هر وقت بزرگتر شد و خودش خواست

من یک ماهگی میخام انجام بدم

۴۰ روزش تموم بشه ان شاءالله

همون ۴۰ ، ۵۰ روزگی ببر

سوال های مرتبط

مامان شهریار.وحنا مامان شهریار.وحنا ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی