خانمای زنجانی
گوش دختراتونو کجا سوراخ کردید؟

۷ پاسخ

مهراد بردم فاطمه غلامیِ خودمون سوراخ کرد..عالی بود ینی

ببر ناهید جعفری کارش خوبه

تو مطب زیبایی قاسمی اصل با انژیوکت سوراخ کردیم خیلی خوب بود

کلینیک مریم عالی بود کارش

درمانگاه مطهری هم فک کنم انجام میدن من خودم گوشای دخترمو دوماهگیش تهران سوراخ کردم رفته بودم خونه مامانم دیگه اونجا بردیم سوراخ کردیم

مطب دکتر پیمان طاهری طبقه بالا .در مورد گوشواره هم بنظرم حلقه ای کوچیک بهترین گزینس بعدم اونجا خودشون میخی با دستگاه ک سوراخ میکنن میندازن تو گوش بچه میگ تا یماه بمونه برای دختر منو عالی سوراخ کردن ن عفونت کرد ن گوشواره هاش تو گوشش چرخوندم ن چسبید برگوشش تا دو روزه هم کامل خوب شد

شوهرم اجازه نداد و نمیده☹️
ولی کلینیک قائم تاجایی که یادمه انجام میدادن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی