گوش دختراتونو کی سوراخ کردید؟

۱۰ پاسخ

سوراخ نکردم،چون گوششو دائم میکشه،خودش نکشه هم داداشی زحمت کشیدنشو بر دوش میگیره😬

من فکر کنم سه چهار ماهگی دخترم گوشوار داشت اما همسرم می‌گفت سوراخ نکن تا بزرگ بشه

دوقلوهامو چهار ماهگی،این آخری رو سه ماخگی

من هنوز نکردم🥺

چرا اینجا اینقدر گوش دختراتونو دیر سوراخ میکنید؟😂

من خودم مامانم گوشمو روز پنجم سوراخ کرده
هر چی زودتر بهتر دردش و کمتر حس میکنه
ب نظر من خیلی قشنگه دختر از همون اول تو گوشش گوشواره باشه

من سه شنبه سوراخ کردم۴ماه ونیم

تصویر

۱۴ ماهگی

والا منم هنوز نبردم🤦‍♀️

من دیروز سوراخ کردم دخترم ۷۸روزشه

سوال های مرتبط

مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان 💗سویل قیزیم💗 مامان 💗سویل قیزیم💗 ۹ ماهگی