یک ماهگی سوراخ کردم .
خداروشکر اذیت نشد.
بصورت سنتی سوراخ کردم الان گوشواره گوشش دادم.
با خودکار مشخص کردم که کجارو سوراخ کنه
بالا سوراخ کردم که به مرور زمان سوراخش پایین نیاد
دکتر خودش که میبرمش کلا زیر نظرش گفت زیر ۶ ماه نمیکنن ولی جای دیگ انجام میدن ولی من ۳ ماه و ۱۴ روزش انجام ندادم
دوماه ونیم
من دیشب بردم گفتن زیر ۳ماهگی سوراخ نمیکنیم لاله گوشش هم نازک نرمه و هم با بزرگ شدن میاد پایین گوشواره.
خیلی دلم میخاست سوراخ کنم گوشاشو☹️😭
یه ماه نشده بود
دو ماه و نیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.