۴ پاسخ

دختر من اصلاا اذیت نشد اصلاا فقط یکم تو مطب اونم خیلی کم گریه کرد
دقیقا ۳ ماهگی سوراخ کردم

دو ماهگی سوراخ کردم و خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد فقط چند ثانیه اول یکم گریه کرد و تمام الانم اوکیه خداروشکر

منم دلم میخواد انجام بدم
۴۴ روزشه
ولی میگن بزرگتر بشه بهتره چون اون قسمتی که سوراخ میکنن هم بزرگتر میشه
بعدن امکان داره کج بشه

۲۳ روزش بود نه اصلا نفهمید یه کوچولو اولش گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری