۱۱ پاسخ

دوماهش که شد انشاالله گوشش رو سوراخ میکنم، خواهر شوهرم گوش بچش رو سوراخ نکرد بعد ک بچه بزرگ شد همش بهانه گوشواره میگرفت اما میترسید بره سوراخ کنه ، بعد از اونم سه بار گوشش رو سوراخ کردن اما چون نمیذاشت براش چربش کنن و پماد بزنن باز جوش خورد... به نظر من وقتی کوچیکه سوراخ کنی گوشش رو خیلی بهتره 😅

من دو ماهگی سوراخ کردم و خداروشکر واقعا
چون خیلی زود خوب شد و اذیت نشد بچم

دختر بزرگم یک سالگی دختر کوچیکم ۷ ماهگی

سوراخ نمیکنم گوش بچم رو

من انشالله ۴۰ روزگی سوراخ میکنم

وای من سنتی خیلی میترسم

۳روزگی مامانم سوراخ کرد

من سوراخ نمیکنم هر موقع خودش خواست😁

۲روزگی سوراخ کردم

منم پنجاه روزگیش بود

درد داره بعدش؟ کلا دردش در چه حد؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان دلوین خانوم😍😘 مامان دلوین خانوم😍😘 ۱۳ ماهگی