مورفولوژی همسرت با قرص اوکی شه بارداری😉
دیگ تمرکز یذار رو همسر فقط
عزیزم مورفولوژی و تحرکش خیلی پایینه فقط ببر اورولوژی
تعدادش خوبه ، تحرکش یه کوچولو کم هست ،مورفولوژی هم نرمالش باید بالای ۴ درصد باشه که برای همسر شما ۳ هستش، نگران نباش این فاکتورها با دارو اوکی میشه انشالله
عزیزم مورفولوژی و تحرک همسرت ضعیفه ببر دکتر ارولوژی
فک کنم ۵۸ درصد اوکی چون اون قسمتی ک برا شما زده ۵۸ درصد برا شوهر من همون قسمت زده ۹۰ درصد
همسر منم ازمایش داده ولی کاملا حرکت اسپرم هاشو تحرکش و اینارو با شکل زده بزار برم نگا کنم بهت بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.