۶ پاسخ

مورفولوژی همسرت با قرص اوکی شه بارداری😉
دیگ تمرکز یذار رو همسر فقط

عزیزم مورفولوژی و تحرکش خیلی پایینه فقط ببر اورولوژی

تعدادش خوبه ، تحرکش یه کوچولو کم هست ،مورفولوژی هم نرمالش باید بالای ۴ درصد باشه که برای همسر شما ۳ هستش، نگران نباش این فاکتورها با دارو اوکی میشه انشالله

عزیزم مورفولوژی و تحرک همسرت ضعیفه ببر دکتر ارولوژی

فک کنم ۵۸ درصد اوکی چون اون قسمتی ک برا شما زده ۵۸ درصد برا شوهر من همون قسمت زده ۹۰ درصد

همسر منم ازمایش داده ولی کاملا حرکت اسپرم هاشو تحرکش و اینارو با شکل زده بزار برم نگا کنم بهت بگم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
ماهکم🌙ivf ماهکم🌙ivf قصد بارداری