خانمها ازمایش اسپرم همسرم ببینید خوبه جوابش؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

مرکز ناباروری فقط

مهسا نچیع باخدی با تامین ؟

نرماله عزیزم کدوم آزمایشگاه رفتین وکدوم دکترمیرین؟

نرماله عزیزم
آزمایشگاه خصوصی رفتی؟

البته من هیچ وقت نفهمیدم که مرکز ناباروری درست میگن یا آزمایشگاه های بیرونی
یکیشون دروغ میگه خلاصه

برای اطمینان از اسپرم باید بری مرکز ناباروری تست بدی بیرون خیلی خوب می‌زنن

سمت چپ ک همه رو با سبز نرمال نوشته بقیه رو سردرنمیارم

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی🧑‍🍼 مامان نی نی🧑‍🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری