مرکز ناباروری فقط
مهسا نچیع باخدی با تامین ؟
نرماله عزیزم کدوم آزمایشگاه رفتین وکدوم دکترمیرین؟
نرماله عزیزم
آزمایشگاه خصوصی رفتی؟
البته من هیچ وقت نفهمیدم که مرکز ناباروری درست میگن یا آزمایشگاه های بیرونی
یکیشون دروغ میگه خلاصه
برای اطمینان از اسپرم باید بری مرکز ناباروری تست بدی بیرون خیلی خوب میزنن
سمت چپ ک همه رو با سبز نرمال نوشته بقیه رو سردرنمیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.