۷ پاسخ

اگر مشکل دی ان ای اسپرم همسر وجود داشته باعث سقط میشه یا کلا بارداری صورت نمیگیره؟

برا ما فقط اسپریژن جواب داد از ۳۹ اومد ۱۷

شوهر من ۲۹

درضمن هروزم دمنوش خارخاسک میدم بهش بخوره با عرق کاسنی

مال من همین بود ولی آزمایش دادم مثبت

من ۳۸ بود برج ۹ دیگ آزمایش نداد دکتر گفت باید بری آی وی اف هنو ک نرفتم دلم رضا نیس برم🥺

همسر من ۳۷بود بعد شش ماه مصرف دارو شد ۳۱
میگن دی ان ای خیلی دیر میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری