۱۸ پاسخ

پماد زینک اکساید بزن خیلی عالیه

تمیز بشورش روغن نباتی برن مای بیبیش کن
هم باعث میشه بچه نسوزه هم سوختگی قبلیش هم خوب میشه

عزیزم سودو کرم بزن فقط اگه میخوای یه ساعت نشده خوب بشه تمام چیزای دیگه همش چرت و پرته میزنی تمومه دیگه

عزیزم مرتب هی با صابون بشور دوسه ساعت یه بار فقط کاناندولا بزن

پماد ان ان بزن

اینو ببین عزیزم

تصویر

پماد رژودرم الفا زینک کالاندولا

با روغن زیتون چرپ‌کن عالیه من همیشه پسرم یه‌زره هم قرمز میشه با روغن زیتون چرپ میکنم درجا خوب میشه حتما روغن زیتون چرپ

کرم سوختکی اردن

قشنگ بزار خشک بشه بعد پوشک کن

من کرم اردن اونی ک کبدماهیه زدم بهتره

کهنه نخی ببند پوشک نکن کهنشم زود زود عوض کن حتما نخی باشه چون خیلی زود خوب میشه من اینکارو میکنم در عرض دوساعت بچم پاهاش ک داغونه سوخته خوب میشه ولی کهنش نخیه

باید صبرکنی خوب بشه. زود زود با اب سر بشوری ولی شوینده زیاد نزنی که خشک تر نشه. پماد روغن ماهی اردنم خیلی خوبه

واسه هر بچه‌ای یه چیزی خوبه خودت باید آزمون خطا کنی. بچه‌های من با وازلین فیروز سریع خوب میشن

واسه اسهالش هر هشت ساعت بهش پدی لاکت بده
برای سوختگی هم من تازگیا پسرم اسهال بود سوخته بود پماد بیبی فرست رو زدم زود خوب شد

باز بزار یک ساعت هوا بخوره
شبا هم پوشک نکن
مرتب بشور
کرم آردن هم خیلی خوبه

بهترین پماد سوختگی برحسب تجربم تابه امروز
پماد سوختگی زینک آردن

هیچی دیگه باید صبر کنی عزیزم. همون کالاندولا از همه چی بهتره. چند بار باید بشوری خشک کنی بزنی تا خوب بشه. تا جایی که میتونی پوشکش نکن فعلا.

سوال های مرتبط