چون خرداد به دنیا میاد تو گرما اینجوری گرفتم
این پتوی نینی منه یرو حبابی یرو مخمل نازک
این مدلی گرفتم
اینم خودم بافتم
برا من اینه
من پتو دورپیچ نی نی دوتا گرفتم یدونه داخلش نرمه خز داره
یکی هم حبابی گرفتم
بنظرت حبابیه واسه تابستون خوبه یا گرمش میشه؟
نمیدونم قشنگه یا نه فعلا اینو گرفتم تیر بدنیا میاد
من اینجوری توسی رنگ گرفتم
سمت راستیه
چون ماه بعد دنیا میاد نازک گرفتم
بافت گرفتم کرم
پتوی دخمل من یدونم زیرش حبابی سفید هست گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.