۱۰ پاسخ

انشالله بزودی عزیزم

برو دکتر پریسا موسی پور بهاران
من اومدم اونجا رفتم پیشش نازایی داشتم که باردار شدم

خدا بخواد میشه 🫶🌹

انشالله مشکلت چیه عزیزم؟؟

انشالله عزیزم
من پیش دکتر قمری رفتم بعد دو سه ماه باردار شدم🥹
کلا یه دکتر شکم گنده ، قلبمه اس که با گوشیش هم بازی میکنه ولی داروهاش‌ خیلی جوابه😅😂

از ته دل برات آرزو کردم .ایشالا که با خبر خوش بیای♥️

ایشالله عزیزم
دکتر قمری رفتی؟؟؟؟

انشالله عزیزم🥹

ایشالله🙏

بیا برو حضرتی... دکتر من بود..خیلی خیلی دستش سبکه..

سوال های مرتبط