انشالله باردارمیشی سالم نی نی تون را بعل میگیری واسه منم دعا کن این ماه نی نی داربشم بیام اینجا اعلام کنم منم باردارهستم بمونه واسه یادگاری
ان شاالله که میای و خبر بارداریتو میدی 😍
انشالله. منم ۱۹ خرداد موعودم هست
من همه راه ها رو رفتم اون ماه که بیخیال شدم و اینکه سه ماه بود درمان نکرده بودم باردار شدم قرص کیوتن 10 و کوالی فول و هرشب بخور
از من خواهر یه چیزی میگم گوش بگیر صبح تا 40تا صبح سوره یاسین بخووون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.