۵ پاسخ

انشالله باردارمیشی سالم نی نی تون را بعل میگیری واسه منم دعا کن این ماه نی نی داربشم بیام اینجا اعلام کنم منم باردارهستم بمونه واسه یادگاری

ان شاالله که میای و خبر بارداریتو میدی 😍

انشالله. منم ۱۹ خرداد موعودم هست

من همه راه ها رو رفتم اون ماه که بیخیال شدم و اینکه سه ماه بود درمان نکرده بودم باردار شدم قرص کیوتن 10 و کوالی فول و هرشب بخور

از من خواهر یه چیزی میگم گوش بگیر صبح تا 40تا صبح سوره یاسین بخووون

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری