آیا این حالت تهوع و سوزش معده عادیه هنوز دارم

۴ پاسخ

من انقدر از سوزش معده اذیت شدم
دکتر فاموتیدین داد بعد از یه هفته یه کم بهترم

عادی منم همین بودم تا پنج ماهگی تهوع داشتم سوزش معدم تو ۶ و ۷ ماهگی شدید بود خیلی

عزیزم منم باهاش درگیرم ولی از وقتی دارم تو تغذیه رعایت میکنم یکم خداروشکر قابل تحمل شده چون از قبل معدم ناراحت بود الان خیلی حساس تر شده هیچ چیزی که معدمو اذیت کنه نمی‌خورم از ترس دردش🫠

اره عزیزم عادی منم دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته بیست‌ویکم بارداری