من یک میبرم
برا بیمارستان سایز ۰ خوبه مگه اینکه بچه خیلی درشت باشه ۵ کیلو اینا ک یک ب کارش بیاد .
سايز ١ براي ٤ كيلو به بالاس
يه صفرم بگير ببر
یدونه صفر ببر یه دونه یک
من یک میبرم
پسر من وزنش نزدیک ۴بود تا ۱۰ روزگی صفر اندازش بود بنظرم یک برا بیمارستان بزرگه
برا بیمارستان صفر تا 3 ماه بگیر
بنظرم صفر اندازه تره واسه بیمارستان، بعد سرهمی ام سخته پوشیدنش بخاطر نافش اونموقع بهتر بلوز شلوار ببری
سایز یک بنظرم خوبه چون پوشکش که میکنی قسمت پوشکش کوچک نمیشه
عزیزم بستگی به وزنشه اگه لاغره صفر ببر اگه تپله یک ببر
صفر باید بگیری واس بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.