۴ پاسخ

باید بری متخصص غدد بهت دارو میده و تنظیم میشه.
اگه نری بله برای بچه خطرناکه.
عدد تیروئیدت چقدر بود؟

چندبود

باید دکتر بری دارو بخوریتا نرمال شه

منم تیروئید کم کار دارم از اول بارداری قرص میخورم به موقه صبح ناشتا یه ساعت نیم ساعت بعدش صبونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد🥹 مامان جوجو ممد🥹 ۳ ماهگی