۴ پاسخ

منم همینطورم
از دکترم پرسیدم گفت گرفتگی و دردی که با استراحت خوب میشه مشکلی نداره

منم ی مدت اینجوریم دکترم گف باید بیشتر استراحت کنی و پیاده روی نکنی
شیاف هم نوشته برام

برا منم همینجوره این یعنی لازم نیس کار کنی باید استراحتت خیلی زیاد باشه

منم همینطوریم
لابد دلیلش فعالیت زیاد خب بچه هم راحت نیست دیگه ✨😊

سوال های مرتبط