۶ پاسخ

دکتر من هیچی. من با بیمارستان حساب کردم.

۱۲ملیون

من موقع بچه اولم هیچی ازم نگرفت بااینکه سزارین اختیاری بودم ولی این بچمومیگه۱۵تومن دستمزدمیگیرم،دکترم همون دکترقبلیمه ولی نمیدونم چیشده که میگه ۱۵میگیرم

برا بیمارستان دولتی سزارین دوم پول نمیگیرن
ولی من ۵ خودم دادم که خوب عمل کته و حواسش بهم باشه

من دولتی رفتم کلا ۱۸۰ تومن ‌گرفتن،دکتره خودش زیرمیزی یه تومن میگیره

من میخوام برم بیمارستان دولتی مجبورن سز کنن

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان نویان💙👶 مامان نویان💙👶 هفته سی‌وششم بارداری