۱۶ پاسخ

خدا وکیلی چ جور دلتون میاد این پولا را بدید 🙁🥺 ما نه پولشو داریم نه دلمون میاد

دکتر منم گفت ۲۰ . هفته دیگه برم ببینم میشه کمتر بگیره
اخه بخوام الان عوض کنم هم کسی بعیده بپذیره ۱۰ روز دیگه زایمانمه
سزارین دومم هستم اختیاری نیستم

دکتر من نمیگیره من گیلانم

دکتر من گفته ۳۶ دستمزد (البته سزارین اول). بیمارستانو هنوز نمیدونم قراره چقدر بگیره احتمالا حدود ۳۰ اینا هست. پس فردا عمل دارم

۳۰تومن دستمزد ۸۰بیمارستان🙂
میرم ی دکتر دیگه البته بیمه تکمیلی هم ندارم زورم میاد واقعا

۱۰ تومن

دکتر من ۲۰

مامای دکترم گفت گفت قبل عید ۲۵ تومن می‌گرفته الان رو نمی‌دونم

برا من 15

۲۰ت عزیزم

مال من 4 میلیون گرفت

10 تومن گفته

دکتر من ۸ تومن دستمزد میگیره بیمارستانمم رایگان

۵ تومن

دکترمن گفت۳۵یه هفته قبل تاریخم اورژانسی سزارین شدم بادکترشیفت کلاشد۵تومن بااتاق وی ای پی وبیمه😂

۳۰دستمزد گرفت ۷۰بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نویان💙👶 مامان نویان💙👶 هفته سی‌وششم بارداری