کسایی ک سزارین اختیاری هستن
دکتر چقدر دستمزد گرفته؟

۱۴ پاسخ

دکتر غواص ۵۰بودم

۵۵ ت میگیره

15 گرفت

اختیاری۲۰تومن فقط دکتر

۳۰ت میگیره

والا من که اجباریم سزارین دومم ولی ۳۰ تومن گرفت🤦🏻‍♀️تازه هفت ماهگی گرفت نه بعد زایمان

۳۵ تومن

کلا شد ۴۰

۳۰میلیون

من 15 دادم

من شکم دوم هستم سزارین اجباری، اما دکترم دستمزد میگیره ۱۵ تومن بهم گفت منشی شون

سزارین اختیاری ام و دکترم دستمزد نمیگیره

کلان دکترا دستمزد میگیرن ربطی ب سزارین اختياري نداره

۲۰تومن

سوال های مرتبط