دکتر غواص ۵۰بودم
۵۵ ت میگیره
15 گرفت
اختیاری۲۰تومن فقط دکتر
۳۰ت میگیره
والا من که اجباریم سزارین دومم ولی ۳۰ تومن گرفت🤦🏻♀️تازه هفت ماهگی گرفت نه بعد زایمان
۳۵ تومن
کلا شد ۴۰
۳۰میلیون
من 15 دادم
من شکم دوم هستم سزارین اجباری، اما دکترم دستمزد میگیره ۱۵ تومن بهم گفت منشی شون
سزارین اختیاری ام و دکترم دستمزد نمیگیره
کلان دکترا دستمزد میگیرن ربطی ب سزارین اختياري نداره
۲۰تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.