دکتر مریم کریمی بیمارستان پارسا هیچی نمیگیره
دکترت داره زیاد میگیره😢
اهواز دکتر ۲۵ بیمارستان ۵۵ جمعا ۸۰
من دکترم پول نمیگیره ولی بیمارستان گفت ۶۵ تومن ، دکتر دیگه ای میرفتم اون ۱۰ تومن گفت پارسال بلاخره بعده عید قیمتا عوض میشه ،دیگه عوض کردم دکترمو بیمارستاتی که میخام برم دکتر همونجاست ولی زیر میزی نمیگیره
خدا حرامشون باشه که برا یه عمل یک ساعت چه خبرشون کشور بی صاحب
پس رشت قیمتاش بهتره من میگفتم دکترم زیاد گفته
دکترمن هیچی نمیگیره
پس خدا خیر بده دکترای مشهدی رو . دکتر من میگفت اگه بیمارستان نیمه خصوصی بری ازت پول اضاف نمیگیرم ولی اگه دولتی بری یه چیزی حدود ۱۰.۱۵ تومن ازت میگیرم. نیمه خصوصی با بیمه سلامت ۳۰ تومن اینا میگیرن من همش میگم زیاده...
کجای تهرانی؟دکتر من خیلی عالیه ۱۵میگیره
دكترمنم ١٥تو مطبش ميگيره حدود٧٠تومن بيمارستان
پس خدا خیر بده شیرازی هارو،دستمزد دکتر ۲۰تومن بیمارستان۷۰
شهر ما هم قیمت همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.