۷ پاسخ

اره
۲۰تومن

آره همشون میگیرن کم هم نیست که والله

سلام اره ۱۸ تومن

برای منم نمیگیره ولی فقط تو بیمارستان بهمن زایمان می‌کنه که حق انتخاب نداریم.

45 فقط دادم دکتر
دیگه شیرینی و هزینه های دیگ بماند

دکتر من سر دخترم‌ک نگرفت البته بندناف دورش بود دکتر میگف چند روز نگه دار خودم استرس داشتم‌گف رضایت بده سزارین کنیم اختیاری حساب شد اما دستمزدی نگرفت

۲۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان پناه و پروا👧🏻 مامان پناه و پروا👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری