خانما دکتراتون چند میگیرن برا سزارین

۷ پاسخ

۳۰دستم گرفت با هزینه بیمارستان دولتی

15،بیمارستان 40یا50

نمیگیره

دستمزد نمیگیره ولی هزینه بیمارستان چهل پنجاهی میشه

۷ تومن دکتر چهل تومن بیمارستان با اتاق خصوصی ۵۰ حدودا جمعا

دکترم ۷تومن بیمارستانم ک جدامیگیره

ده تومن دستمزد میگیره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری